Przetarg
52. Dostawa narzędzi do endoskopii i enteroskopii dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
termin składania ofert: 22.11.2017
Polska-Szczecin: Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
2017/S 197-404333
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Jagiellońska 44
Szczecin
70-382
Polska
Osoba do kontaktów: Piotr Ryczek
Tel.: +48 914329521
E-mail: biuro@spzozmswia.szczecin.pl
Faks: +48 914329501
Kod NUTS: PL424
Adresy internetowe:
Główny adres: www.spzozmswia.szczecin.pl
Sekcja II: Przedmiot
Dostawa narzędzi do endoskopii i enteroskopii dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
1. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.
Narzędzia do endoskopii i enteroskopii I.
Magazyn Składowy SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin.
1. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.
Narzędzia do endoskopii i enteroskopii II.
Magazyn Składowy SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, adres: ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin.
1. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże należycie wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy asortymentu odpowiadającego swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż:
a) w zakresie Pakietu nr 1: 160 000,00 zł brutto – każda z nich,
b) w zakresie Pakietu nr 2: 65 000,00 brutto – każda z nich,
Sposób realizacji umowy został określony w Rozdziale nr IV SIWZ – Wzór umowy.
Sekcja IV: Procedura
Wydział Administracyjno-Gospodarczy SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin (budynek administracji Szpitala).
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości:
Pakiet nr 1: 6 400,00 zł,
Pakiet nr 2: 2 000,00 zł.
2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy:
1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 52/2017”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359).
3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji:
1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium,
2) musi obejmować cały okres związania ofertą,
3) powinno być wystawione na Zamawiającego,
4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego.
4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP.
5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium.
8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
ul. Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska