Przetarg
71. Dostawa pojemników na odpady dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
termin składania ofert: 14.12.2018
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Dostawa
pojemników na odpady dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy,
których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które
będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących
członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej
kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych
przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Ogłoszenie nr 658002-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.
Strona 1 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie
oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz
z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w
Szczecinie, krajowy numer identyfikacyjny 810733454, ul. Jagiellońska 44 , 70-382 Szczecin,
woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, , e-mail
biuro@spzozmswia.szczecin.pl, , faks 914329501.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozmswia.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z
zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających
jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za
przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie
będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie
Strona 2 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można
uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://www.bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-
euro/dostawy
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych
warunków zamówienia
Nie
http://www.bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-
euro/dostawy
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można
uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Strona 3 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod
adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady dla
SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
Numer referencyjny: 71/2018.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup
części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie
jednemu wykonawcy:
Strona 4 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2
„Szczegółowa oferta cenowa” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości
wskazane w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” zostały podane orientacyjnie i
mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały
podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie
dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości
cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.
II.5) Główny kod CPV: 33141613-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34928480-6
33141615-4
33169400-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7
lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone
Strona 5 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta
umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 24 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności
techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli
Wykonawca wykaże należycie wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
– w tym okresie, co najmniej dwie dostawy asortymentu odpowiadającego swoim
charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż: a) w zakresie
Pakietu nr 1: 5 000,00 zł brutto – każda z nich, b) w zakresie Pakietu nr 2: 400,00 zł brutto –
każda z nich, c) w zakresie Pakietu nr 3: 1 250,00 zł brutto – każda z nich.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności
przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub
doświadczeniu tych osób: Nie
Strona 6 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków
udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na
zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że
realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w
szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z
podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez
Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za
nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Zamawiający ocenia, czy udostępniane
Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja
finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania
warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1
uPZP.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5
ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
Strona 7 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA
SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP; 2)
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej
Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPZP, przekaże Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o
której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP (załącznik nr 4 do SIWZ); 3) dokumentów
wymienionych w § 5 pkt 1 – 9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w
sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w
postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczących innego
podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega, celem potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim
stosunków prawnych.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat
przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy
Strona 8 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te
dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których
mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego
dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są
wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5 do
SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST.
1 PKT 2 USTAWY PZP
1) oświadczenie Wykonawcy dot. produktów oferowanych w jego ofercie przetargowej
(załącznik nr 6 do SIWZ), 2) szczegółowy opis oferowanych produktów wraz z podaniem
dokładnej charakterystyki materiałów oraz sprzętu potwierdzającej, że zaoferowane
produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, a także nazwy producenta, nazwy
produktu lub jego numeru katalogowego, tak aby możliwa była jego identyfikacja. Do
oferty należy dołączyć katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy
oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski,
Wykonawca dołączy do swojej oferty tłumaczenie folderu oferowanego produktu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty,
o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub
dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) formularz szczegółowej oferty
cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ), 4) dowód wniesienia wadium, 5) zobowiązania innych
podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby
realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych
lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru
prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).
Strona 9 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1 250,00 zł
Pakiet nr 2 25,00 zł Pakiet nr 3 75,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem
terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru
Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa
Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem:
„Wadium nr postępowania: 71/2018”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach
bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium
wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego
wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty
przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób
niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi
obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4)
koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie
przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5
uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na
pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty
najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim
Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako
najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego
wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4.
SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako
Strona 10 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez
Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał
swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z
umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o
koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek
Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego,
jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się
niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na
wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie,
nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w
art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw
lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co
spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako
najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do
ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Strona 11 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Strona 12 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert
w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony,
przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu
przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki,
na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji
technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Strona 13 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin na uzupełnienie asortymentu 10,00
Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu na uzupełnienie asortymentu 10,00
Termin rozpatrzenia zgłoszonej Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji 10,00
Termin wymiany reklamowanego asortymentu 10,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych
bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego
przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający
Strona 14 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą
odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom
poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych
wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Strona 15 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w
sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty,
na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności,
formy pisemnego aneksu. 2. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany te
wynikły z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w
szczególności w następujących sytuacjach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji
wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na
Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu
zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu
wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed
wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą
umowę, 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania
umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób
przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie
ustawy Prawo zamówień publicznych będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes
Strona 16 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
publiczny. 3. Strony przewidują możliwość wprowadzenia – w formie pisemnego aneksu –
zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki
podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na
podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu
za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub
wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - jeżeli zmiany te będą
miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Jeżeli zaktualizuje się
którakolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w poprzednim ustępie,
Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego w terminie do 15
dni od dnia wystąpienia przyczyn wpływających na zmianę kosztów wykonania zamówienia
oraz zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości
swojego wynagrodzenia, opartą o przesłanki wymienione w ust. 3. Zamawiający może żądać
od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w zakresie odnoszącym się do przedstawionej
kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem jest jednoznaczne i wyczerpujące
wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo
zamówień publicznych, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia. Ewentualna zmiana
wysokości wynagrodzenia będzie poprzedzona badaniem dokumentów przedstawionych przez
Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy. 5. W przypadku niepełnego
wykorzystania maksymalnej wartości umowy, a więc kwoty o której mowa w § 6 ust. 2
umowy, strony przewidują możliwość wprowadzenia – w formie pisemnego aneksu – zmiany
terminu jej obowiązywania, pod warunkiem zagwarantowania przez Wykonawcę
kontynuowania realizacji umowy przy zachowaniu cen produktów zaoferowanych w jego
ofercie przetargowej. 6. Żadna ze stron nie może przelać na inny podmiot zobowiązań i
uprawnień wynikających z niniejszej umowy bez uprzedniej pisemnej zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 12:30,
Strona 17 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania
ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie
Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone
na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki
służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które
zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie
zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Pojemniki na odpady medyczne
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pojemników na odpady dla SP ZOZ MSWiA
w Szczecinie. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2
„Szczegółowa oferta cenowa” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane
w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie
Strona 18 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić
sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego
Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z
oferty Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141613-0, 34928480-6, 33141615-4, 33169400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin na uzupełnienie asortymentu 10,00
Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu na uzupełnienie asortymentu 10,00
Termin rozpatrzenia zgłoszonej Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji 10,00
Termin wymiany reklamowanego asortymentu 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Pojemniki na mocz.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
Strona 19 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pojemników na odpady dla SP ZOZ MSWiA
w Szczecinie. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2
„Szczegółowa oferta cenowa” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane
w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie
w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić
sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego
Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z
oferty Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141613-0, 34928480-6, 33141615-4, 33169400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin na uzupełnienie asortymentu 10,00
Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu na uzupełnienie asortymentu 10,00
Termin rozpatrzenia zgłoszonej Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji 10,00
Termin wymiany reklamowanego asortymentu 10,00
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Strona 20 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
Część nr: 3 Nazwa: Pakiet nr 3 - Pojemniki na śmieci
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: dostawa pojemników na odpady dla SP ZOZ MSWiA
w Szczecinie. Szczegółowy wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2
„Szczegółowa oferta cenowa” do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane
w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie
w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić
sporządzenie i skalkulowanie oferty. Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego
Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z
oferty Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141613-0, 34928480-6, 33141615-4, 33169400-6
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin na uzupełnienie asortymentu 10,00
Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu na uzupełnienie asortymentu 10,00
Termin rozpatrzenia zgłoszonej Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji 10,00
Termin wymiany reklamowanego asortymentu 10,00
Strona 21 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Strona 22 z 22
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fc3a724c-0e85-448d-... 2018-12-06