Przetarg
74. Dostawa holtera RR dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
termin składania ofert: 14.12.2018
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 1/16
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Dostawa holtera RR dla SP
ZOZ MSWiA w Szczecinie.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których
działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały
zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie
marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,
o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy
chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli
przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie
postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Ogłoszenie nr 657831-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 2/16
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać
adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do
kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii
Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie,
krajowy numer identyfikacyjny 810733454, ul. Jagiellońska 44 , 70-382 Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, , e-mail biuro@spzozmswia.szczecin.pl, , faks
914329501.
Adres strony internetowej (URL): www.spzozmswia.szczecin.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów
plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,
w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie
postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy
zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod
adresem (URL)
Nie
http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 3/16
zamówienia
Nie
http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod
adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w
inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny
sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które
nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:
(URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa holtera RR dla SP ZOZ MSWiA w
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 4/16
Szczecinie.
Numer referencyjny: 74/2018.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu
wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót
budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” oraz
Załącznik nr 7 „Zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego holtera RR” do SIWZ. 2.
Sprzęt medyczny powinien być dopuszczony do użytku szpitalnego oraz musi posiadać oznaczenie CE
określające zgodność z normami Unii Europejskiej. 3. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia,
zamontowania i uruchomienia sprzętu medycznego stanowiącego przedmiot zamówienia w terminie do
30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zainstaluje sprzęt stanowiący przedmiot
umowy w sposób zgodny z zaleceniami jego producenta (jeżeli zostały określone), tj. tak aby zachować
udzieloną przez producenta sprzętu lub przez jego importera gwarancję jakości. 4. Wykonawca
zobowiązany jest dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy, nieużywany i nieobciążony prawami osób trzecich.
5. Rok produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę sprzętu nie może być starszy niż 2018 r. 6.
Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, tj. ul. Jagiellońska 44, 70-382
Szczecin na własny koszt i ryzyko, a także wyda przedmiot zamówienia w stanie gotowym do użytku. 7.
Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zgodność oznakowania, wyposażenia oraz innych parametrów
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 5/16
aparatury z obowiązującymi przepisami prawa.
II.5) Główny kod CPV: 38423000-6
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita
maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu
zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.
134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o
których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa
ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 30
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,
EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile
wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 6/16
Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne
lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże należycie
wykonane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy asortymentu
odpowiadającego swoim charakterem sprzętom będącym przedmiotem zamówienia, o wartości brutto
nie mniejszej niż 2 500,00 zł każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub
ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić
Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych
podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do
dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na
sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który
zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą
wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub
zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę
spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu
podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 7/16
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU
WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3
USTAWY PZP:
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP, 2) oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP
(załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, 3) dokumenty wymienione w § 5 pkt 1 – 9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z
dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczących
innego podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega, celem potwierdzenia spełnienia warunków
udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków
prawnych. Obowiązek przedłożenia dokumentów, o których mowa w ppkt g) dotyczy tych
dokumentów, których przedłożenia Zamawiający zażądał od Wykonawcy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz wykonanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 8/16
ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane,
z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz
którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 5
do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ
W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1) oświadczenie Wykonawcy dot. produktów oferowanych w jego ofercie przetargowej (załącznik nr 6
do SIWZ), 2) zestawienie parametrów i wymagań granicznych oferowanego holtera RR (załącznik nr
7 do SIWZ), 3) dokument potwierdzający zgłoszenie wyrobu medycznego do Urzędu Rejestracji
Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z ustawą z dnia 20
maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.), 4) szczegółowy opis
oferowanych produktów wraz z podaniem dokładnej charakterystyki materiałów oraz sprzętu
potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, a także nazwy
producenta, nazwy produktu lub jego numeru katalogowego, tak aby możliwa była jego identyfikacja.
Wykonawca winien złożyć katalog lub foldery oferowanych produktów. W przypadku, gdy oryginalny
katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku niż język polski, Wykonawca składa
tłumaczenie folderu oferowanego produktu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie
wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których
mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) formularz szczegółowej oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ), 4)
dowód wniesienia wadium: a) w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – do oferty należy
załączyć kopię polecenia przelewu, b) w przypadku wniesienia wadium w innej formie, niż forma
pieniężna – do oferty należy załączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
Stosownie do dyspozycji wyartykułowanej w rozdziale I dziale 13. pkt 13.3. ppkt 1) SIWZ, w
przypadku wniesienia wadium w innej formie niż forma pieniężna, oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, 5)
zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia
warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 9/16
finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z
nim stosunków prawnych).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 100,00 zł (słownie złotych: sto
00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w
kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto
Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022
2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 74/2018”. Wiążąca jest data uznania
rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy
oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)
gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez
podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu
Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r., poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r., poz.
1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu
potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty
przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z
ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres
związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja
lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium
przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być
bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie
po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim
Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez
Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku
rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi
wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana
jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 10/16
zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego
wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę
przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w
pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na
którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji
bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z
odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia
publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia
publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w
odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego
stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.
25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził
zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak
możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert
katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 11/16
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące
dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie
katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do
sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 12/16
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz
jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich
wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji udzielonej na aparaturę 20,00
Koszt pogwarancyjnej usługi serwisowej 20,00
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 13/16
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez
przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili
rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać
wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 14/16
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości
postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod
rygorem nieważności, z uwzględnieniem ust. 2. 2. Zamawiający, zgodnie z postanowieniami art. 144 ust.
1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian
postanowień przedmiotowej umowy, w stosunku do treści złożonej oferty, w następujących
okolicznościach i warunkach: 1) gdy konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany
powszechnie obowiązujących przepisów prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę
nałożony zostanie obowiązek zrealizowania przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od
zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że
zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, w
wyniku którego zawarto niniejszą umowę, 2) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 15/16
na etapie zawierania umowy okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w
sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie
ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny,
3) gdy wystąpi zamiana stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wynagrodzenie Wykonawcy, tj. zostanie
odpowiednio zwiększone lub zmniejszone, w zależności od tego, czy stawka podatku zostanie
zwiększona lub zmniejszona. Zmiana wynagrodzenia będzie dotyczyła wyłącznie niezrealizowanej części
zamówienia i / lub zamówień złożonych po dacie zmiany stawki podatku. 3. Żadna ze stron nie może
przelać na inny podmiot zobowiązań i uprawnień wynikających z niniejszej umowy bez uprzedniej
pisemnej zgody drugiej strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-14, godzina: 10:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu
> j. polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku
nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi
środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym
Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące
sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a
https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=c82cec45-d3c8-4902-8f62-99dca741131a 16/16