Przejdź do treści

Przetarg

76. Dostawa sterylnych folii chirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

termin składania ofert: 14.12.2018


https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 1/18

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Dostawa sterylnych folii

chirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których

działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały

zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie

marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii,

o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy

chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli

przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie

postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Ogłoszenie nr 657821-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 2/18

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać

adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do

kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii

Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie,

krajowy numer identyfikacyjny 810733454, ul. Jagiellońska 44 , 70-382 Szczecin, woj.

zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, , e-mail biuro@spzozmswia.szczecin.pl, , faks

914329501.

Adres strony internetowej (URL): www.spzozmswia.szczecin.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów

plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania,

w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie

postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali

zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy

zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod

adresem (URL)

Nie

http://www.bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 3/18

zamówienia

Nie

http://www.bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod

adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

Nie

adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w

inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny

sposób:

Nie

Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które

nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem:

(URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sterylnych folii chirurgicznych dla

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 4/18

SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Numer referencyjny: 76/2018

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu

wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego

- określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Szczegółowy

wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” do

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta

cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb

Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty.

Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej

wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.

II.5) Główny kod CPV: 33140000-3

Dodatkowe kody CPV:

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 5/18

Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita

maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu

zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.

134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o

których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa

ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach: 24 lub dniach:

lub

data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,

EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile

wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne

lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże należycie

wykonane lub wykonywane, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a

jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 6/18

asortymentu odpowiadającego swoim charakterem przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie

mniejszej niż: a) w zakresie Pakietu nr 1: 10 000,00 zł brutto – każda z nich, b) w zakresie Pakietu nr

2: 7 000,00 zł brutto – każda z nich.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia

wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w

postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub

ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków

prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić

Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych

podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do

dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który polega na

sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który

zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą

wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub

zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę

spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu

podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp

Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa

wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU

WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 7/18

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU

POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3

USTAWY PZP:

1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku

podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP; 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia

zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5

uPZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej

grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP (załącznik nr 4 do SIWZ). Wraz ze

złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą

nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3) dokumentów

wymienionych w § 5 pkt 1 – 9 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie

rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie

zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), dotyczących innego podmiotu na którego zasobach

Wykonawca polega, celem potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezależnie

od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA

OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) wykazu wykonanych lub wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed

upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,

wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te

zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są

wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty

wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń

okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym

charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 8/18

(załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych

referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie

wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ

W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA

OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

1) oświadczenie Wykonawcy dot. produktów oferowanych w jego ofercie przetargowej (załącznik nr 6

do SIWZ), 2) szczegółowy opis oferowanych produktów wraz z podaniem dokładnej charakterystyki

materiałów oraz sprzętu potwierdzającej, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu

zamówienia, a także nazwy producenta, nazwy produktu lub jego numeru katalogowego, tak aby

możliwa była jego identyfikacja. Do oferty należy dołączyć katalog lub foldery oferowanych

produktów. W przypadku, gdy oryginalny katalog (folder) producenta jest napisany w innym języku

niż język polski, Wykonawca dołączy do swojej oferty tłumaczenie folderu oferowanego produktu.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie

wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których

mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) formularz szczegółowej oferty cenowej (załącznik nr 2 do SIWZ), 4)

dowód wniesienia wadium: 5) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do

dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w

celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach

technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,

niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak

Informacja na temat wadium

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Pakiet nr 1 600,00 zł Pakiet nr 2

350,00 zł 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku

z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto

Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 9/18

2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 76/2018”. Wiążąca jest data uznania

rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy

oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)

gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez

podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu

Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium wnoszone w formie

poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać

złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w

oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego

wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na

Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za

wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5

uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie

Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub

unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy,

którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5.

Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na

podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana

jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.

Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium

niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia

należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku

Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci

mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi

z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty

prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9.

Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania

umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy

w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,

3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn

leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o

których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP,

pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 10/18

uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako

najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert

katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów

elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 11/18

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące

dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie

katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do

sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg

ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu

zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz

jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich

wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych

w zakresie połączeń:

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 12/18

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie

Cena 60,00

Termin na uzupełnienie asortymentu 10,00

Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu na uzupełnienie asortymentu 10,00

Termin rozpatrzenia zgłoszonej Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji 10,00

Termin wymiany reklamowanego asortymentu 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg

nieograniczony)

Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez

przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 13/18

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili

rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać

wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez

zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym

wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości

postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 14/18

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie

zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, formy

pisemnego aneksu. 2. Zamawiający zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień

publicznych przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany te wynikły z okoliczności, których nie

można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w następujących sytuacjach: 1) gdy

konieczność wprowadzenia modyfikacji wyniknie ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów

prawa, na mocy których na Zamawiającego lub Wykonawcę nałożony zostanie obowiązek zrealizowania

przedmiotu zamówienia w sposób różniący się od zaoferowanego w ofercie lub obowiązek zmiany trybu

wykonania zamówienia – z zastrzeżeniem, że zmiana przepisów nie była uchwalona przed wszczęciem

postępowania o udzielenie zamówienia, w wyniku którego zawarto niniejszą umowę, 2) gdy podczas

realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne na etapie zawierania umowy okoliczności, które

uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób przewidziany w ofercie, a udzielenie w

tym zakresie innego zamówienia publicznego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych będzie

niemożliwe lub niecelowe ze względu na interes publiczny. 3. Strony przewidują możliwość

wprowadzenia – w formie pisemnego aneksu – zmiany wysokości wynagrodzenia należnego

Wykonawcy, w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego

wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o

minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub

ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, -

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 15/18

jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. Jeżeli

zaktualizuje się którakolwiek z podstaw do zmiany wynagrodzenia, o której mowa w poprzednim ustępie,

Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie Zamawiającego w terminie do 15 dni od dnia

wystąpienia przyczyn wpływających na zmianę kosztów wykonania zamówienia oraz zobowiązany jest

przedstawić Zamawiającemu szczegółową kalkulację zmiany wysokości swojego wynagrodzenia, opartą

o przesłanki wymienione w ust. 3. Zamawiający może żądać od Wykonawcy dodatkowych wyjaśnień w

zakresie odnoszącym się do przedstawionej kalkulacji, w tym w szczególności wyjaśnień, których celem

jest jednoznaczne i wyczerpujące wykazanie, w jaki sposób zmiany przepisów, o których mowa w art.

142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wpłynęły na koszt wykonania zamówienia. Ewentualna

zmiana wysokości wynagrodzenia będzie poprzedzona badaniem dokumentów przedstawionych przez

Wykonawcę i będzie następowała w oparciu o aneks do umowy. 5. W przypadku niepełnego

wykorzystania maksymalnej wartości umowy, a więc kwoty o której mowa w § 6 ust. 2 umowy, strony

przewidują możliwość wprowadzenia – w formie pisemnego aneksu – zmiany terminu jej

obowiązywania, pod warunkiem zagwarantowania przez Wykonawcę kontynuowania realizacji umowy

przy zachowaniu cen produktów zaoferowanych w jego ofercie przetargowej. 6. Żadna ze stron nie może

przelać na inny podmiot zobowiązań i uprawnień wynikających z niniejszej umowy bez uprzedniej

pisemnej zgody drugiej strony.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2018-12-14, godzina: 13:30,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg

nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu

> j. polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 16/18

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi

środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym

Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące

sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał

przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 - Sterylna folia

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -

określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem

zamówienia jest: dostawa sterylnych folii chirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy

wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” do

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta

cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb

Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty.

Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej

wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 24

okres w dniach:

data rozpoczęcia:

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 17/18

data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie

Cena 60,00

Termin na uzupełnienie asortymentu 10,00

Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu na uzupełnienie asortymentu 10,00

Termin rozpatrzenia zgłoszonej Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji 10,00

Termin wymiany reklamowanego asortymentu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 - Sterylne folie chirurgiczne bakteriobójcze do zabiegów operacyjnych

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -

określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem

zamówienia jest: dostawa sterylnych folii chirurgicznych dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. Szczegółowy

wykaz zapotrzebowania Zamawiającego zawiera Załącznik nr 2 „Szczegółowa oferta cenowa” do

Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ilości wskazane w Załączniku nr 2 „Szczegółowa oferta

cenowa” zostały podane orientacyjnie i mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb

Zamawiającego. Ilości te zostały podane po to, aby ułatwić sporządzenie i skalkulowanie oferty.

Zamawiający będzie dokonywał zamówień u wybranego Wykonawcy do momentu wyczerpania ogólnej

wartości cenowej danego Pakietu wynikającej z oferty Wykonawcy.

2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33140000-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:

okres w miesiącach: 24

okres w dniach:

data rozpoczęcia:

6.12.2018 https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=83b41782-fbd4-451f-9fde-3c208806bd64 18/18

data zakończenia:

5) Kryteria oceny ofert:

Kryterium Znaczenie

Cena 60,00

Termin na uzupełnienie asortymentu 10,00

Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu na uzupełnienie asortymentu 10,00

Termin rozpatrzenia zgłoszonej Wykonawcy przez Zamawiającego reklamacji 10,00

Termin wymiany reklamowanego asortymentu 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

 

Pliki

Data
Tytuł
Rozmiar
06/12/2018
419 Kb
06/12/2018
15 Kb
06/12/2018
228 Kb
11/12/2018
686 Kb
14/12/2018
303 Kb
14/01/2019
716 Kb

Metryczka Naciśnij enter aby rozwinąć metrczykę

Wytworzył:
Udostępnił:
Sylwia Gajewska
Modyfikował:
Sylwia Gajewska
Czas wytworzenia:
2018-12-06, 16:24:47
Czas modyfikacji:
2018-12-06, 16:29:28
Ilość odsłon:
251