Przetarg
4. Zakup energii elektrycznej na potrzeby zakładów leczniczych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
termin składania ofert: 04.02.2019
Ogłoszenie nr 550021416-N-2019 z dnia 01-02-2019 r.
Szczecin: Zakup energii elektrycznej na potrzeby zakładów leczniczych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka). OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Informacje dodatkowe:
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 810733454, ul. Jagiellońska 44, 70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, e-mail biuro@spzozmswia.szczecin.pl, faks 914329501.
Adres strony internetowej (url): http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
Adres strony internetowej (url): http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/dostawy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup energii elektrycznej na potrzeby zakładów leczniczych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka).
Numer referencyjny 4/2019.
Numer referencyjny 4/2019.
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby zakładów leczniczych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, tj.: 1) Szpitala SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 2) Przychodni w Szczecinie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 3) Przychodni w Szczecinie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Piotra Skargi 16, 4) Ośrodka Opieki Długoterminowej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Królowej Korony Polskiej 5/6. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 5 do SIWZ – lista obiektów objętych postępowaniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 3 punktów poboru energii (trzy liczniki dla trzech lokalizacji): 1) obiekt przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6: moc przyłączeniowa 60kW, taryfa C21, nr licznika: 50521465, 2) obiekty przy ul. Jagiellońskiej 44: moc przyłączeniowa 260kW, taryfa B22, nr licznika: 4943170, 3) obiekty przy ul. Piotra Skargi 16: moc przyłączeniowa 27kW, taryfa C11, nr licznika: 90905495. 3. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z ENEA Operator sp. z o.o. 4. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 5. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie rocznym wynosi: 1) obiekt przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 – 0,76 MWh (średnioroczne zużycie energii). Szacowane zużycie roczne przewiduje się na poziomie 15 MWh w skali roku, 2) obiekty przy ul. Jagiellońskiej 44 – 979,89 MWh (średnioroczne zużycie energii). Szacowane zużycie roczne przewiduje się na poziomie 1300 MWh, 3) obiekty przy ul. Piotra Skargi 16 – 1,03 MWh (średnioroczne zużycie energii). Szacowane zużycie roczne przewiduje się na poziomie 10 MWh. 6. Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 10 miesięcy [w MWh] oraz specyfikację zużycia energii wskazano w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii, według cen określonych w dokumentacji przetargowej. 8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym, a OSD. 9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy zwartej w rezultacie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 10. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 3. 12. Termin płatności faktury wynosi: do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w formie papierowej. 13. Obiekty Zamawiającego do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci Enea Operator sp. z o.o.
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej na potrzeby zakładów leczniczych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, tj.: 1) Szpitala SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 2) Przychodni w Szczecinie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Jagiellońska 44, 3) Przychodni w Szczecinie SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Piotra Skargi 16, 4) Ośrodka Opieki Długoterminowej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, ul. Królowej Korony Polskiej 5/6. Zestawienie punktów odbioru wyszczególniono w załączniku nr 5 do SIWZ – lista obiektów objętych postępowaniem. 2. Zakres zamówienia obejmuje sprzedaż energii elektrycznej do 3 punktów poboru energii (trzy liczniki dla trzech lokalizacji): 1) obiekt przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6: moc przyłączeniowa 60kW, taryfa C21, nr licznika: 50521465, 2) obiekty przy ul. Jagiellońskiej 44: moc przyłączeniowa 260kW, taryfa B22, nr licznika: 4943170, 3) obiekty przy ul. Piotra Skargi 16: moc przyłączeniowa 27kW, taryfa C11, nr licznika: 90905495. 3. Usługi dystrybucji będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych z ENEA Operator sp. z o.o. 4. Wykonawca zobowiązuje się do złożenia Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego (OSD), w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej. 5. Szacunkowa ilość dostarczanej energii (+/- 10%) w okresie rocznym wynosi: 1) obiekt przy ul. Królowej Korony Polskiej 5/6 – 0,76 MWh (średnioroczne zużycie energii). Szacowane zużycie roczne przewiduje się na poziomie 15 MWh w skali roku, 2) obiekty przy ul. Jagiellońskiej 44 – 979,89 MWh (średnioroczne zużycie energii). Szacowane zużycie roczne przewiduje się na poziomie 1300 MWh, 3) obiekty przy ul. Piotra Skargi 16 – 1,03 MWh (średnioroczne zużycie energii). Szacowane zużycie roczne przewiduje się na poziomie 10 MWh. 6. Przewidywane zużycie energii elektrycznej w okresie 10 miesięcy [w MWh] oraz specyfikację zużycia energii wskazano w załączniku nr 1 do SIWZ. 7. Ewentualna zmiana (wzrost lub spadek) planowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii, według cen określonych w dokumentacji przetargowej. 8. Moc umowna, warunki jej zmiany oraz miejsce dostarczenia energii elektrycznej określane są każdorazowo w poszczególnych umowach o świadczenie usług dystrybucji zawartych pomiędzy Zamawiającym, a OSD. 9. Wykonawca zobowiązuje się również do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy zwartej w rezultacie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w załączniku nr 1 do SIWZ. Koszty wynikające z dokonania bilansowania uwzględnione winny zostać w cenie energii elektrycznej. Zamawiający oświadcza, że wszystkie prawa i obowiązki związane z bilansowaniem handlowym z umowy, w tym zgłaszanie grafików handlowych do OSD, przechodzą na Wykonawcę. 10. Energia elektryczna kupowana na podstawie umowy zużywana będzie na potrzeby odbiorcy końcowego, co oznacza, że Zamawiający nie jest przedsiębiorstwem energetycznym w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne. Standardy jakości obsługi klienta zostały określone w obowiązujących przepisach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne. W przypadku niedotrzymania jakościowych standardów obsługi Zamawiającemu przysługuje prawo bonifikaty według stawek określonych w § 42 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1200) lub w każdym później wydanym akcie prawnym dotyczącym jakościowych standardów obsługi. 11. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną: 3. 12. Termin płatności faktury wynosi: do 30 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej przez Wykonawcę faktury VAT w formie papierowej. 13. Obiekty Zamawiającego do których będzie dostarczana energia elektryczna są przyłączone do sieci Enea Operator sp. z o.o.
II.5) Główny Kod CPV: 09300000-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uZPZ ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: w uprzednio prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej na potrzeby zakładów leczniczych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, nr postępowania: 1/2019, nr ogłoszenia o zamówieniu: 505326-N-2019 z dnia 21.01.2019 r., nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie 67 ust. 4 ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi, co najmniej jedna z następujących okoliczności: (...) w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 uZPZ ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia lub wszyscy wykonawcy zostali wykluczeni z postępowania, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Uzasadnienie faktyczne: w uprzednio prowadzonym, w trybie przetargu nieograniczonego, postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na zakup energii elektrycznej na potrzeby zakładów leczniczych SP ZOZ MSWiA w Szczecinie, nr postępowania: 1/2019, nr ogłoszenia o zamówieniu: 505326-N-2019 z dnia 21.01.2019 r., nie została złożona żadna oferta, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały zmienione.
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA:
ENEA S.A. , sebastian.skrundz@enea.pl, ul. Górecka 1, 60-201, Poznań , kraj/woj. wielkopolskie
Pliki
Data
Tytuł
Rozmiar
Metryczka Naciśnij enter aby rozwinąć metrczykę
Wytworzył:
Udostępnił:
Piotr Ryczek
Modyfikował:
Piotr Ryczek
Czas wytworzenia:
2019-02-01, 17:46:08
Czas modyfikacji:
2019-02-01, 17:50:45
Ilość odsłon:
249