Przejdź do treści

Przetarg

35. Wykonanie systemów klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).

termin składania ofert: 12.08.2019


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Wykonanie systemów

klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których

działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały

zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie

marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej

kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez

zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli

przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie

postępowania:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Ogłoszenie nr 579220-N-2019 z dnia 2019-07-26 r.

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

1 z 18 2019-07-26, 14:37

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać

adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do

kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich

Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie,

krajowy numer identyfikacyjny 81073345400000, ul. Jagiellońska 44 , 70-382 Szczecin, woj.

zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, , e-mail biuro@spzozmswia.szczecin.pl, , faks

914329501.

Adres strony internetowej (URL): www.spzozmswia.szczecin.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów

plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania

postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z

innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za

przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania

odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z

zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz

pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod

adresem (URL)

Nie

http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/roboty-budowlane

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

2 z 18 2019-07-26, 14:37

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

zamówienia

Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod

adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

Nie

adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w

inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w

inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,

które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod

adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

3 z 18 2019-07-26, 14:37

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemów klimatyzacji w SP

ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II).

Numer referencyjny: 35/2019.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu

do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu

wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane: 1. Przedmiot zamówienia: roboty budowlane polegające na wykonaniu systemów

klimatyzacji w SP ZOZ MSWiA w Szczecinie (powtórka II)”. 2. Zakres zamówienia i podstawa

wykonania. 2.1. Zakres zamówienia: 1) wymagania ogólne: przedmiotem zamówienia jest dostawa i

montaż klimatyzacji typu VRF (ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego) wraz z robotami

towarzyszącymi branży budowlanej i instalacyjnej (sanitarnej i elektrycznej) w budynku Apteki

Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie oraz świadczenie obsługi serwisowej, w tym przeglądy

okresowe, w całym okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę: a) wyposażenie - system typu

VRF dwururowy - jednostka zewnętrzna: - spiralne sprężarki wysokoprężne o dużej wydajności, - DCinwerterowa

technika sterowania, - bezstopniowa regulacja prędkości obrotowej wentylatora, -

inteligentny system reagowania na nagły wzrost zapotrzebowania poszczególnych jednostek

wewnętrznych na moc, - faktyczna długość orurowania: min. 165 m, - przewyższenie najwyższej i

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

4 z 18 2019-07-26, 14:37

najniższej jednostki wewnętrznej: min. 5 m, - tryb grzania i chłodzenia, - przepływ powietrza: min.

11700 m3/h, - liczba sprężarek: 2, - min. liczba podłączanych jednostek wewnętrznych: 16 kpl., -

czynnik chłodniczy: R410A, - znamionowa wydajność chłodnicza (kW): min. 40 kW, - znamionowa

wydajność grzewcza (kW): min. 45 kW. b) wyposażenie - system typu VRF dwururowy - jednostki

wewnętrzne: - jednostki ścienne – kolor biały, tryb cichej pracy, filtr pleśniobójczy, min. znamionowa

wydajność chłodnicza / grzewcza (kW): 2 szt. - 2.2 / 2.5 kW, 2szt. - 3.6 / 4 kW, - jednostka sufitowo -

przypodłogowa - inteligentny przepływ, kolor biały, tryb cichej pracy, filtr pleśniobójczy, min.

znamionowa wydajność chłodnicza / grzewcza (kW): 4 szt. – 5 / 5.6 kW, 1 szt. - 7.1 / 8.5 kW. c)

pozostałe wyposażenie - sterownik przewodowy - 9 szt., - pilot bezprzewodowy – 6 szt., - instalacja z

rur miedzianych. 2) pomieszczenia: 3) zakres robót: a) przygotowanie podłoża pod montaż jednostki

zewnętrznej – demontaż kostki polbrukowej, pogłębienie wykopu, wykonanie podsypki piaskowej gr.

100 mm, wykonanie płyty fundamentowej o wymiarach około 1500 x 1000 x 150 mm lub

odpowiednio większej dostosowanej do wymiarów zewnętrznych jednostki, wystającej około 10 cm

ponad poziom istniejącego chodnika, b) wykonanie instalacji wraz z izolacją termiczną rurociągów, c)

wykonanie odpływów skroplin od jednostek wewnętrznych – pompki skroplin, d) wykonanie instalacji

zasilania elektrycznego jednostki zewnętrznej i wewnętrznych (od rozdzielni), e) montaż sterowników

naściennych, f) wykonanie instalacji sterowania pomiędzy jednostkami wewnętrznymi i jednostką

zewnętrzną, g) wykonanie przebić, bruzd lub montaż listew instalacyjnych – wg indywidualnych

ustaleń na etapie montażu, h) zaślepienie, uszczelnienie przebić oraz naprawa bruzd z wykonaniem

gładzi i malowaniem w kolorze ścian w zakresie wykonywanych prac po montażu systemu, i) montaż

jednostki zewnętrznej i jednostek wewnętrznych, j) napełnienie instalacji klimatyzacji czynnikiem

R410A, k) wykonanie próby ciśnieniowej instalacji, l) uruchomienie, rozruch i sprawdzenie działania

systemu klimatyzacji, m) wykonanie ogrodzenia dla jednostki zewnętrznej, n) wykonanie

dokumentacji powykonawczej klimatyzacji i zasilania elektrycznego obejmującej m. in.: rzuty z

zaznaczeniem lokalizacji jednostek wewnętrznych i zewnętrznych wraz z opisem, zaznaczeniem trasy

instalacji chłodniczej, elektrycznej i skroplin wraz z pełną specyfikacją sprzętową (atesty, certyfikaty,

aprobaty itp.), o) przeprowadzenie szkolenia personelu Zamawiającego, tj. wskazanych przez niego

osób, z użytkowania urządzeń klimatyzacyjnych, co zostanie potwierdzone w protokole odbioru robót,

w terminach uzgodnionych z Zamawiającym: - Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia

szkolenia najpóźniej na dzień przed odbiorem końcowym, - szkolenie przeprowadzone będzie w

terminie i godzinach wskazanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem tiret drugi, - minimalny

czas trwania jednego szkolenia wynosi 2. pełne godziny zegarowe. p) świadczenie obsługi serwisowej

w okresie udzielonej przez Wykonawcę rękojmi / gwarancji, jednak nie krótszym niż 3 lata (termin

minimalny) od daty odbioru instalacji klimatyzacji przez Zamawiającego, zgodnie z warunkami

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

5 z 18 2019-07-26, 14:37

gwarancyjnymi producenta urządzeń, - gwarancja obejmuje obowiązkowe, narzucone przez

producenta usługi serwisowe wraz z okresowymi przeglądami i konserwacją, - gwarancja obejmuje

m.in: czas i koszty dojazdu serwisanta, pracę serwisu, oględziny i diagnostykę urządzeń, naprawę,

wymianę części zamiennych, wymianę materiałów i elementów eksploatacyjnych oraz zużywalnych

wskazanych w instrukcji serwisowej przez producenta do wymiany w czasie odpowiednich

przeglądów gwarancyjnych, - po każdej planowej czynności serwisowej oraz po każdej naprawie

Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu raportu serwisowego zawierającego

opis wykonywanych czynności serwisowych lub opis wykonywanej naprawy z określeniem zużytych

do naprawy części oraz określeniem czasu trwania naprawy serwisowej lub czynności serwisowej, -

Wykonawca jest zobowiązany w okresie udzielonej gwarancji, do dokonania co najmniej jednego

nieodpłatnego przeglądu gwarancyjnego wraz z konserwacją, w każdym roku obowiązywania

gwarancji, na warunkach wynikających z gwarancji producenta, - Wykonawca zobowiązany będzie w

ramach serwisu gwarancyjnego do stawiennictwa w siedzibie Zamawiającego w terminie 24 godzin od

otrzymania na piśmie, faxem lub e-mailem zawiadomienia o awarii, usterce lub wadzie

zamontowanych urządzeń oraz do jej usunięcia w terminie maksymalnie 72 godzin od powzięcia

wiadomości o zaistniałej awarii, usterce lub wadzie. Potwierdzenie prawidłowości transmisji faksu lub

wysłania wiadomości za pośrednictwem poczty elektronicznej jest dowodem na dokonanie zgłoszenia

uszkodzenia, - w przypadku nieusunięcia przez Wykonawcę awarii, usterki lub wady w terminie

określonym w tiret piąty, bądź niestawiennictwa na oględziny w terminie tam określonym,

Zamawiający może zlecić usunięcie wad osobie trzeciej na koszt i ryzyko Wykonawcy, - w przypadku

sprzeczności zapisów pomiędzy gwarancją producenta, a treścią umowy, pierwszeństwo w

interpretacji przepisów będą miały zapisy umowy. q) wymagane protokoły, pomiary instalacji

chłodniczej, elektrycznej, r) wymagane dokumenty odbiorowe zgodnie z wytycznymi inspektora

nadzoru Zamawiającego. 4) dokumentacja poglądowa: rzut poglądowy architektoniczny pomieszczeń

Apteki Szpitalnej SP ZOZ MSWiA w Szczecinie z oznaczeniem miejsc montażu jednostki

zewnętrznej i jednostek wewnętrznych. 2.2. Podstawa wykonania zamówienia. 1) opis przedmiotu

zamówienia, 2) dokumentacja projektowa, 3) STWiORB, 4) wizja lokalna.

II.5) Główny kod CPV: 45331000-6

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45000000-7

45310000-3

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

6 z 18 2019-07-26, 14:37

45400000-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita

maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu

zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.

134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone

zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta

umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach: lub dniach: 30

lub

data rozpoczęcia: lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,

EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o

ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

Informacje dodatkowe

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

7 z 18 2019-07-26, 14:37

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne

lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że

wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie

ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności

jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie podobne roboty budowlane, w tym min. jedna

robota budowlana polegająca na wykonaniu sytemu klimatyzacji typu VRF, o wartości 35 000,00 zł

brutto – każda z nich. Za podobną robotę budowlaną Zamawiający uzna wykonanie instalacji

klimatyzacji. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek, Wykonawcy składający ofertę

wspólną, mogą spełniać łącznie.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia

wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:

Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w

postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub

ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim

stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,

musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi

zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do

oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu

do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,

Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty

budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji

finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który

zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą

wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub

zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez

Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego

podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1

uPZP.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

8 z 18 2019-07-26, 14:37

Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa

wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU

WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ

SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA

SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU

POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3

USTAWY PZP:

a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku

podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP, b) oświadczenie o przynależności lub

braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP

(załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić

dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w

postępowaniu o udzielenie zamówienia, c) dokumenty wymienione w § 5 pkt 1 – 9 rozporządzenia

Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać

Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz.

1126), dotyczących innego podmiotu na którego zasobach Wykonawca polega, celem

potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego

łączących go z nim stosunków prawnych.

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

9 z 18 2019-07-26, 14:37

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU

POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1

USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed

upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym

okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz

których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty

budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały

wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym

dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na

rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o

obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne

dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ).

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU

POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2

USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie

wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o

których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium, 4) zobowiązania innych

podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji

zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w

postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub

ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim

stosunków prawnych).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

10 z 18 2019-07-26, 14:37

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak

Informacja na temat wadium

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych:

dwa tysiące 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w

jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu,

przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr

konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 35/2019”.

Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach

spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem

pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach

udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000

r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016.0.359). 3. Wadium

wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie

wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca

winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu

potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno

być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało

odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone

w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz

realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty

najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z

wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.

46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu

zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego

oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym

przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,

Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia

publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia

żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed

upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w

pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na

którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji

bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

11 z 18 2019-07-26, 14:37

odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia

publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia

publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w

odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego

stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w

art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie

wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało

brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert

katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert

katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w

postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

12 z 18 2019-07-26, 14:37

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące

dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie

katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do

sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg

ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu

zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

13 z 18 2019-07-26, 14:37

oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na

jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji

technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego

etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie

Cena 60,00

Gwarancja jakości i rękojmia za wady 10,00

Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu realizacji zamówienia 30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg

nieograniczony)

Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez

przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

14 z 18 2019-07-26, 14:37

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego

przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje

nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą

odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez

zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji

elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

15 z 18 2019-07-26, 14:37

wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości

postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie

zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą

nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach: 1) zmianie ulegnie stan prawny w zakresie

dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania

zamówienia lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, np. z uwagi na zmianę stawki VAT

(wynagrodzenie może być odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w zależności od tego jaka będzie

zmiana stawki podatku VAT), 2) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie

Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub dokonanie przez

Zamawiającego zmiany w technologii wykonania robót, 3) pojawienia się rozbieżności pomiędzy

dokumentacją określoną w § 1 niniejszej umowy, a stanem rzeczywistym skutkującym koniecznością

zmiany technologii wykonania robót przewidzianych w ofercie Wykonawcy, której nie można było

stwierdzić przed rozpoczęciem wykonywania prac, 4) zmiany będącej następstwem działania organów

administracji publicznej, w szczególności: przekroczenia określonych przez prawo terminów

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

16 z 18 2019-07-26, 14:37

wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., 5) braku dostępu do mediów na skutek

awarii w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania

przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, proporcjonalnie o

czas trwania awarii. 2. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz

zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności

sporządzania aneksu. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie

umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,

Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych

okolicznościach. 4. W przypadku, o którym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca może

żądać od Zamawiającego wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 2019-08-12, godzina: 11:30,

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg

nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Nie

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w

postępowaniu

> j. polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku

nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających

zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego

Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie

całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące

sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

17 z 18 2019-07-26, 14:37

zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane

Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=55877...

18 z 18 2019-07-26, 14:37

Metryczka Naciśnij enter aby rozwinąć metrczykę

Wytworzył:
Udostępnił:
Piotr Ryczek
Modyfikował:
Piotr Ryczek
Czas wytworzenia:
2019-07-26, 14:41:26
Czas modyfikacji:
2019-07-26, 14:46:01
Ilość odsłon:
508