Przejdź do treści

Przetarg

45. Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap I – przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz wykonanie nowego wejścia do budynku od strony północnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

termin składania ofert: 02.10.2019


Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie: Przebudowa pomieszczeń

Izby Przyjęć oraz montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap I –

przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz wykonanie nowego wejścia do budynku od strony

północnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie

Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których

działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały

zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie

marginalizowanych

Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej

kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez

zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli

przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie

postępowania:

Ogłoszenie nr 598636-N-2019 z dnia 2019-09-17 r.

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

1 z 18 2019-09-17, 15:22

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać

adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do

kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich

Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw

członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:

Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie,

krajowy numer identyfikacyjny 81073345400000, ul. Jagiellońska 44 , 70-382 Szczecin, woj.

zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 914329500, , e-mail biuro@spzozmswia.szczecin.pl, , faks

914329501.

Adres strony internetowej (URL): www.spzozmswia.szczecin.pl

Adres profilu nabywcy:

Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów

plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania

postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z

innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za

przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania

odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z

zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz

pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:

Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod

adresem (URL)

Nie

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

2 z 18 2019-09-17, 15:22

http://bip.spzozmswia.szczecin.pl/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/roboty-budowlane

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków

zamówienia

Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod

adresem

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:

Elektronicznie

Nie

adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w

inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w

inny sposób:

Nie

Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików,

które nie są ogólnie dostępne

Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod

adresem: (URL)

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

3 z 18 2019-09-17, 15:22

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz

montaż systemu monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap I – przebudowa pomieszczeń Izby

Przyjęć oraz wykonanie nowego wejścia do budynku od strony północnej dla SP ZOZ MSWiA w

Szczecinie.

Numer referencyjny: 45/2019.

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części:

Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu

do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu

wykonawcy:

II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót

budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa

innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty

budowlane: Przedmiot zamówienia: przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz montaż systemu

monitoringu i zagospodarowanie otoczenia – etap I – przebudowa pomieszczeń Izby Przyjęć oraz

wykonanie nowego wejścia do budynku od strony północnej dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Zakres zamówienia 1.Zamówienie polega na przebudowie istniejących pomieszczeń Izby Przyjęć SP

ZOZ MSWiA w Szczecinie wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz wykonaniu nowego wejścia

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

4 z 18 2019-09-17, 15:22

do budynku od strony północnej na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego pn.

„Przebudowa wejścia do Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla SP ZOZ MSWiA

w Szczecinie” wykonanego przez ATΞLIΞR PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA KRZYSZTOF

KALERT oraz decyzji o pozwoleniu na budowę Zakres robó obejmuje pomieszczenia Izby PrzyjęćSP ZOZ MSWiA w Szczecinie wraz z pomieszczeniami towarzysząymi –pom. nr 0/01 do nr 0/12

oraz częśiowo pom. 0/13, 0/15, „oczekalniępomocniczą”, izolatkęwraz ze śuząfartuchowąi WC,

szatnięistniejąą(pom. 0/19) wraz z sąiadująymi z niągabinetami –zgodnie z rys. PB/A/04A –Projekt budowlany –Architektura. Zakres prac nie obejmuje wykonania wentylacji mechanicznej,

nawiewno –wywiewnej i zwiąanych z niąprzebić któa objęa jest osobnym postęowaniem. Zakres

prac obejmuje wykonanie konstrukcji ramy R1 pod centralęwentylacyjną Zakres robó obejmuje

naprawęi malowanie śiany w miejscu wykonanych robó: przebićzwiąanych z wykonaniem

zaprojektowanej wentylacji mechanicznej, wymianądrzwi oraz projektowanątablicą„1” w

pomieszczeniach zaplanowanych do przebudowy w kolejnych etapach, dot. m.in. pom. 0/13, 0/15 oraz

„oczekalnia pomocnicza” zgodnie z rys. PB/A/04A –Projekt budowlany –Architektura. Zakres prac

nie obejmuje robó zaplanowanych do wykonania w drugim etapie, tj. wykonania: toalety dla

niepełosprawnych, adaptacji gabinetó na izolatkęwraz ze śuząfartuchowąi WC, modernizacji

szatni istniejąej (pom. 0/19). Zakres robó nie obejmuje pomieszczeńznajdująych sięw

projektowanej częśi socjalnej dla pracownikó SP ZOZ MSWiA w Szczecinie –pom. nr 0/20 do nr

0/33 –zgodnie z rys. PW/A/02 –Projekt wykonawczy –Architektura. Zakres prac nie obejmuje

wykonania wiaty i izolacji fundamentó. 2. Projektowany zakres robó: 1) roboty rozbiókowe i

demontażwe, 2) nowa aranżcja wewnęrzna śianami działwymi, 3) wykonanie otworó w

śianach konstrukcyjnych, 4) udrożienie, budowa i podłązenie poszczegónych pomieszczeńdo

wentylacji grawitacyjnej, 5) wykonanie zabezpieczeńp. poż, 6) przebudowa wewnęrznej instalacji

wod. –kan., c.o., elektrycznej, zasilania i ośietlenia, ośietlenia ewakuacyjnego / awaryjnego, 7)

rozbudowa instalacji gazó medycznych, 8) wymiana stolarki drzwiowej, 9) budowa nowej

wewnęrznej rampy, 10) roboty wykońzeniowe w zakresie posadzek, śian i sufitó.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7

Dodatkowe kody CPV:

Kod CPV

45215140-0

45332000-3

45310000-3

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

5 z 18 2019-09-17, 15:22

45400000-1

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT:

Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita

maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu

zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art.

134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone

zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:

Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego na podstawie odrębnej

umowy zawartej w trybie zamówienia z wolnej ręki udzielonego w oparciu o dyspozycję

wyartykułowaną w treści art. 67 ust. 1 pkt 6 uPZP. Maksymalny zakres zamówień uzupełniających

wynosi 10% zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające dotyczą zwiększenia zakresu

robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem.

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta

umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

miesiącach: lub dniach:

lub

data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2019-12-11

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM,

EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o

ile wynika to z odrębnych przepisów

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

6 z 18 2019-09-17, 15:22

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

Informacje dodatkowe

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.

Informacje dodatkowe

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne

lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca łącznie wykaże,

że: a) wykonał należycie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz zasadami sztuki

budowlanej i prawidłowo ukończył, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu

składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej

dwie podobne roboty budowlane zrealizowane w budynku użyteczności publicznej, w tym min.

jedną robotę budowlaną zrealizowaną w obiekcie służby zdrowia, o wartości brutto nie mniejszej

niż 100 000,00 złotych – każda z nich. Za jedną podobną robotę budowlaną Zamawiający uzna

robotę polegającą na przebudowie lub remoncie i obejmującą swoim zakresem branże: budowlaną,

elektryczną, wodno – kanalizacyjną, W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek,

Wykonawcy składający ofertę wspólną, mogą spełniać łącznie. b) dysponuje lub będzie

dysponował zespołem osób spełniających wymagania dot. kwalifikacji i doświadczenia

zawodowego oraz posiadających uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji

technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: -

kierownik budowy: Uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w

budownictwie o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń. Doświadczenie: co

najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w wykonywaniu samodzielnych funkcji

technicznych w budownictwie, w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, w

zakresie kierowania robotami budowlanymi jako kierownik budowy (okres pięcioletni

doświadczenia rozumiany będzie jako suma okresów, w których osoba faktycznie kierowała

robotami wymaganymi do udokumentowania w ramach ww. doświadczenia), w tym pełnienie

samodzielnej funkcji technicznej przy przebudowach lub remontach budynków kubaturowych.

Należący do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - kierownik robót budowlanych w branży

sanitarnej: Uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie o

specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,

gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń. - kierownik robót budowlanych w

branży elektrycznej: Uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w

budownictwie o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

7 z 18 2019-09-17, 15:22

elektroenergetycznych, bez ograniczeń. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi

spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości. UWAGA: na podstawie art. 104 ustawy z

dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 z późn. zm.) osoby, które

przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania

przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie,

zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień

budowlanych należy odczytywać zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy

będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne

funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą

również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na

zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający

zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez

Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz

zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r.

o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii

Europejskiej.

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do

udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia

wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

Informacje dodatkowe: 4.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału

w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej

lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim

stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów,

musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi

zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do

oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W odniesieniu

do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia,

Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty

budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji

finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który

zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą

wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub

zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

8 z 18 2019-09-17, 15:22

Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego

podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i art. 24 ust. 5 pkt 1

uPZP.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy

Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa

wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU

WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ

SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA

SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w

postępowaniu

Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji

Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU

POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3

USTAWY PZP:

1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,

jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku

podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPZP, 2) oświadczenie o przynależności lub

braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPZP

(załącznik nr 3 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić

dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

9 z 18 2019-09-17, 15:22

postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) dokumentów wymienione w § 5 pkt 1 –9

rozporzązenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajó dokumentó, jakich

moż żąaćZamawiająy od Wykonawcy w postęowaniu o udzielenie zamóienia (Dz. U. z 2016

r., poz. 1126), dotycząych innego podmiotu na któego zasobach Wykonawca polega, celem

potwierdzenia spełienia warunkó udział w postęowaniu, niezależie od charakteru prawnego

łąząych go z nim stosunkó prawnych.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU

POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1

USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed

upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym

okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz

których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty

budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały

wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym

dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na

rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o

obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne

dokumenty (załącznik nr 4 do SIWZ), 2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do

realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami

budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień,

doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także

zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi

osobami (załącznik nr 5 do SIWZ),

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ

WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU

POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2

USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie

wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

10 z 18 2019-09-17, 15:22

których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium, 4) zobowiązania innych

podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji

zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w

postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub

ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim

stosunków prawnych),

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak

Informacja na temat wadium

1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie

złotych: dziesięć tysięcy 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu

składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1)

pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział

Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania:

45/2019”. Wiążąa jest data uznania rachunku Zamawiająego, 2) poręzeniach bankowych lub

poręzeniach spółzielczej kasy oszczęnośiowo-kredytowej, z tym ż poręzenie kasy jest

zawsze poręzeniem pieniężym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych,

5) poręzeniach udzielanych przez podmioty, o któych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9

listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsięiorczośi (Dz. U. z 2016 r. poz.

359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręzeńlub gwarancji: 1)

oryginałdokumentu potwierdzająego wniesienie wadium, winien zostaćzłżny w kasie

Zamawiająego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załązyć w oddzielnym opakowaniu

(tj. w sposó niezłązony z ofertą, kopiędokumentu potwierdzająego wniesienie wadium, 2) musi

obejmowaćcał okres zwiąania ofertą 3) powinno byćwystawione na Zamawiająego, 4)

koniecznym jest, aby gwarancja lub poręzenie obejmował odpowiedzialnośćza wszystkie

przypadki powodująe utratęwadium przez Wykonawcę okreśone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP.

Wadium wniesione w tej formie musi byćbezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żąanie

Zamawiająego. 4. Zamawiająy, niezwłcznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub

unieważieniu postęowania, zwrói wadium wszystkim Wykonawcom z wyjąkiem Wykonawcy,

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

11 z 18 2019-09-17, 15:22

którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5.

Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium

na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została

wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez

Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,

Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia

publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia

żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed

upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w

pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na

którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji

bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z

odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia

publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia

publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w

odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego

stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w

art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie

wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało

brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 4)

Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w

przewidzianym terminie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie

Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert

katalogów elektronicznych:

Nie

Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert

katalogów elektronicznych:

Nie

Informacje dodatkowe:

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

12 z 18 2019-09-17, 15:22

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w

postępowaniu

(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców

Przewidywana minimalna liczba wykonawców

Maksymalna liczba wykonawców

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące

dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie

katalogów elektronicznych:

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

13 z 18 2019-09-17, 15:22

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do

sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg

ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie

Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:

Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu

zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej

oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:

Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:

Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na

jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):

Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji

technicznych w zakresie połączeń:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:

Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego

etapu:

Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria

Kryteria Znaczenie

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

14 z 18 2019-09-17, 15:22

Cena 60,00

Gwarancja jakości i rękojmia za wady 20,00

Wysokość kary umownej za przekroczenie terminu realizacji zamówienia 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg

nieograniczony)

Nie

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez

przeprowadzenia negocjacji

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:

Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego

przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje

nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:

Należy podać informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

15 z 18 2019-09-17, 15:22

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą

odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez

zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna

Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji

elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym

wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości

postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:

Data: godzina:

Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie

zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

16 z 18 2019-09-17, 15:22

Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na

podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą

nastąpić w formie pisemnego aneksu w następujących przypadkach: 1) zmianie ulegnie stan prawny w

zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania

zamówienia lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, np. z uwagi na zmianę stawki VAT

(wynagrodzenie może być odpowiednio zwiększone lub zmniejszone w zależności od tego jaka będzie

zmiana stawki podatku VAT), 2) zmiany będącej następstwem okoliczności leżących po stronie

Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie robót przez Zamawiającego lub dokonanie przez

Zamawiającego zmiany w technologii wykonania robót, 3) zmiany będącej następstwem działania

organów administracji publicznej, w szczególności: przekroczenia określonych przez prawo terminów

wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń itp., 4) braku dostępu do mediów na skutek

awarii w dostawach energii elektrycznej, wody czy innych mediów niezbędnych do wykonania

przedmiotu umowy powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, proporcjonalnie o

czas trwania awarii, 5) jeżeli strony dopuściły zmianę terminu realizacji przedmiotu umowy

dopuszczalna jest także zmiana postanowień umowy obejmująca wydłużenie terminu ważności

zabezpieczeń. Jeżeli strona trzecia, od której zależy przedłużenie ważności zabezpieczenia nie wydała

zgody na takie przedłużenie, Wykonawca zobowiązany jest skorzystać z innych form zabezpieczenia,

6) pojawienia się rozbieżności pomiędzy dokumentacją określoną w § 1 umowy, a stanem faktycznym

skutkująych koniecznośiązmiany technologii wykonania robó, któej nie moża był stwierdzićprzed rozpoczęiem wykonywania prac. 2. Strony dopuszczająmożiwośćzmian redakcyjnych,

omyłk pisarskich oraz zmian bęąych nastęstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach

publicznych bez koniecznośi sporzązania aneksu. 3. W razie zaistnienia istotnej zmiany

okolicznośi powodująej, ż wykonanie umowy nie leż w interesie publicznym, czego nie moża

był przewidziećw chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy moż zagrozićistotnemu interesowi bezpieczeńtwa pańtwa lub bezpieczeńtwu publicznemu, Zamawiająy moż

odstąićod umowy w terminie do 30 dni od powzięia wiadomośi o tych okolicznośiach. 4. W

przypadku, o któym mowa w ust. 3 niniejszego paragrafu, Wykonawca moż żąaćod

Zamawiająego wyłąznie wynagrodzenia należego z tytuł wykonania częśi umowy.

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposó udostęniania informacji o charakterze poufnym (jeżli dotyczy):

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

17 z 18 2019-09-17, 15:22

Śodki słżąe ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin skłdania ofert lub wnioskó o dopuszczenie do udział w postęowaniu:

Data: 2019-10-02, godzina: 11:30,

Skróenie terminu skłdania wnioskó, ze wzglęu na pilnąpotrzebęudzielenia zamóienia (przetarg

nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłszeniem):

Nie

Wskazaćpowody:

Jęyk lub jęyki, w jakich mogąbyćsporzązane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udział w

postęowaniu

> j. polski

IV.6.3) Termin zwiąania ofertą do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu skłdania ofert)

IV.6.4) Przewiduje sięunieważienie postęowania o udzielenie zamóienia, w przypadku

nieprzyznania śodkó pochodząych z budżtu Unii Europejskiej oraz niepodlegająych

zwrotowi śodkó z pomocy udzielonej przez pańtwa człnkowskie Europejskiego

Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), któe miał byćprzeznaczone na sfinansowanie

całśi lub częśi zamóienia: Nie

IV.6.5) Przewiduje sięunieważienie postęowania o udzielenie zamóienia, jeżli śodki słżąe

sfinansowaniu zamóieńna badania naukowe lub prace rozwojowe, któe zamawiająy

zamierzałprzeznaczyćna sfinansowanie całśi lub częśi zamóienia, nie został mu przyznane

Nie

IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄE OFERT CZĘŚIOWYCH

https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=92dc9...

18 z 18 2019-09-17, 15:22

Pliki

Data
Tytuł
Rozmiar
17/09/2019
654 Kb
17/09/2019
418 Kb
17/09/2019
117 Kb
17/09/2019
249 Kb
09/10/2019
272 Kb
18/10/2019
172 Kb

Metryczka Naciśnij enter aby rozwinąć metrczykę

Wytworzył:
Udostępnił:
Piotr Ryczek
Modyfikował:
Piotr Ryczek
Czas wytworzenia:
2019-09-17, 15:02:30
Czas modyfikacji:
2019-09-17, 15:25:29
Ilość odsłon:
327